11. 9. 2016

Lookbook - Back to school 2016

Ahoj všichni!
Dnes jsem se rozhodla nafotit pro vás Lookbook - Back to school se svojí kamarádkou Kiky. Budeme moc rády, když se na blog podíváte :)
Teď už k tématu!



1. outfit je spíš v letním stylu.
Kšandy jsou z NEXTU nepamatuji si cenu protože už je mám asi 5 let
 a stejně tak žabky :D
Top je z NEW LOOKU, ale já ho koupila v sekáči, takže stál asi 100,-
Choker je z H&M za 100,-



2. outfit je prozměnu se sukní z LINDEXUza 499,-odkud mám i basic tričko s kapsičkou za 249,-
Boty mám ze Sportisima. Jsou to Nike Air za cca. 1500,-
Stejný Choker jako predešlý



Na 3. outfitu mám šaty z TERRANOVY za 399,-
boty z ALDO zděděné po tetě. Choker je furt stejný.



4. outfit je sportovnější. Šaty jsou opět z TERRANOVY také za 399,-
Nike a Choker už jsem psala.



5. a také poslední outfit je s černými džíny za 549,-
také jsem přehla šaty ze 3. outfitu a použila jsem jako tričko.
kšiltovka z LINDEXU nepamatuji cenu

Doufá že se ti dnešní outfity líbily!
Annie

2 komentáře:

Budu moc ráda, když sem napíšete svůj názor, abych věděla co mám zlepšit! =) ♡