30. 9. 2016

Recenze - Signal white now glossy chic

Ahoj všichni!
Jelikož a protože končí září, tak budu mít více času na blog, Na začátku příštího týdne očekávejte info o Forever 21. Dnes jsem se ale rozhodla pro "recenzi" Na novinku od Signalu - Glossy Chic. Pasta, která by měla vybělit a rozzářit úsměv. Doufám ,že se vám post bude líbit! Tak jdeme na to!


Já jsem ji koupila v drogerii Dm. stála 89,-Kč (50ml), což je podle mě celkem drahé, ale jelikož jsem nosila rovnátka a zůstaly mi skvrny od lepidla tak jsem do toho investovala!
Odkaz na nejlevnější na internetu najdete zde.


Pasta nemá krásný jen obal, ale i samotná pasta je nádherná!


Je modrá a třpytivá. Já ji používám zatím pouze měsíc, ale rozdíl už je lehce znát.
 Je nasládlá a moc nepálí na rozdíl od jiných past.
 Já jsem s ní opravdu mooooc spokojená a určitě doporučuji.

To je pro dnešek vše. Já doufám že se ti dnešní, i když 
krátký post líbil a těším se na příště!
*Annie*

3 komentáře:

  1. Ahooj<3 Nemohla by jsi přiložit fotku tvých zubů před a po, abych věděla, jestli si to mám opravdu koupit. Také mi přijde dosti drahá.
    Jsi skvělá blogerka :* <33

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotku před bohužel nemám, ale tu pastu mohu opravdu doporučit. Měla jsem rovnátka a po sundání mi zůstaly skrvny, ale tato pasta mi je nechala skoro zmyzet. Jestli nad koupi uvažuješ tak určitě kup! Žádná jiná pasta mi na to moc nezabirala...
      Annie

      Vymazat
    2. Jinak dekuji za pochvalu...moc to pro mě znamena!❤❤

      Vymazat

Budu moc ráda, když sem napíšete svůj názor, abych věděla co mám zlepšit! =) ♡