21. 11. 2016

TIPY NA VÁNOČNÍ DÁRKY 2016!!

Krásné ránko!


Druhé Tetě dám také vůni, krém, nebo lak... Ještě musím vypátrat, co z toho chce nejvíc!!
Dnes jsem se rozhodla napsat tipy na dárky pro rodinu, kamarády a vůbec pro všechny... Vánoce už jsou skoro za dveřmi, tak doufám, že nebudu jediná, která už začíná nakupovat dárky :D...Taky jsem se dočetla, že dárky mají být nakoupené do 14. prosince...Takže já to dodržuji...
No nevím co bych k tomu ještě řekla, možná jen to, že nebudu mluvit o drahých dárcích...
Tak jdeme na to!!

Asi začnu rodinou... A jako první půjde na řadu Mamka. 
Jelikož každý rok sleduji co moje Mamka má, co by chtěla a nechtěla, Tak v tom mám celkem jasno, ale protože vím, že tento blog čte, tak sem nechci dávat již vymyšlený dárek... Většinou Mamce nekupuji moc drahé dárky. Viděla bych to na nějaký lak, krém nebo něco z Manufaktury.
Vánoce slavíme i spolu s babičkami a dědečky. Těm udělá radost i maličkost (ne, že bych jim dávala blbosti).. např. nějaká ozdoba na poličku, ale knížka také přichází v úvahu..

Výsledek obrázku pro knizkyVýsledek obrázku pro výrobky  manufaktura











Tetě mám v plánu dát něco golfového nebo knížku, protože ho má moc ráda a moc jí jde!! Není to vidět, ale tleskám!!

Související obrázek
Vlastně u všech výše uvedených můžete koupit i šátek nebo pěkné rukavice (kromě dědy :D)

U Taťky je to trošku těžší, ale asi bych to taky viděla na voňavku, nebo něco na holeni...:D... Samozřejmě mu můžete dát třeba něco na zub, ale můj taťka sladké moc nemusí, takže to mám trošku na pohodu...
Související obrázek

Strejdovi vůbec nevím...ale asi to nebudu moc hrotit a juknu se po nějakém deodorantu... To zachrání vše. Pak můžete darovat např nějakou oblíbenou věc, kterou už nemá, nebo už mu dochází... :)

Mám 2 sourozence. Sestru a bratra.... Sestře (11) mám v plánu koupit něco, aby se jí dobře vyrábělo, protože je hodně kreativní a furt o to škemrá. Jinak např. minulý rok jsem jí koupila normálně hračku, takže pokud nic neseženu, a tak mám plán B.

Výsledek obrázku pro výtvarnické potřeby
A u bratrance (17) mám úplně jasno. Těm koupím nějakou pěknou vůni, nebo deodorant. Mají moc rádi Play Boy a Old Spice.
Související obrázek

Dále mám ještě sestřenici (6). Té určitě nějakou panenku nebo plyšáka :3...
Výsledek obrázku pro plyšák
Málem bych zapomněla na naší Vianku (Yorki fenka), které musím koupit nového plyšáka. Je to zvláštní, ale jestli by jsme jí nechali vybrat mezi např. medvídkem a koníkem, tak si na 100% vybere koníka. Ten je prostě nejvíc!!
Výsledek obrázku pro plyšák koník
Pomalu, ale jistě se dostáváme k druhé části, ve které jsou kamarádi!! Pokud znáte své kamarády a kamarádky tak dobře jako já, tak to pro vás bude určitě k ničemu číst tuhle část, ale pro ty, kteří neví to bude přínosem...(doufám)...
Nechci, aby to vyznělo, jako že mi nezáleží na ostatních kamarádech, ale vybrala jsem si 5 se kterýma jsem se viděla v uplynulých 14 dnech. Takže moc prosím ostatní, aby si to nevybavili špatně...Děkuji

Eliška (odkaz na blog zde) - U Elišky to ví snad všichni co jí znají!!! Laky, malovátka, krémy, masky...
Související obrázek

Anne-Marie - U Aničky to vidím na nějaký náhrdelník, nebo něco od značky Trend It up...:) (pro ty co to moc nesledují...nová značka v Dm)
Výsledek obrázku pro kosmetika dm

Kiky (odkaz na blog zde) - Určitě malovátka...sice je moc nenosí, ale vím o něčem co jí udělá radost!:)
Výsledek obrázku pro ruda rtenka nyx

Stephany (odkaz na blog zde) - nejspíš voňavku.. U tebe Štěpí to ještě nevím určitě...:)

Výsledek obrázku pro playboy voňavka dámská
Áďa - A nakonec Áďa.. Nejspíš voňavku, nebo lak...:)

Výsledek obrázku pro lak trend it up rose gold

To je VŠE!!! Pevně doufám, že vám to trošičku pomohlo, protože už se blíží a já z vlastních zkušeností znám kupování dárků na poslední chvíli. Tak jo....Já se loučím!!

Annie

Lastest post : 6. WEEK STORY
Official Facebook page
Official Instagram profile
My Snapchat: annie13302
Write me an Email: Gmail

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda, když sem napíšete svůj názor, abych věděla co mám zlepšit! =) ♡