17. 12. 2016

DIY Bomby do koupele!!

Ahojky!!
Hlásím se s 1. DIY!! Ve škole mé sestry Lucie se dělají různé projekty a pokusy. Jednou takhle přijela domu a hned řekla mamce, že ve škole dělaly bombu do koupele, že jí chce udělat i teď. Tak se do toho vrhly a... BOMBA DO KOUPELE byla na světě. Navíc se hodí i jako vánoční dárek, a navíc jestli se vám nechce kupovat bomba od Lushe, tak tohle je ideální!!
Já sama už jsem ji také několikrát použila...

BUDETE POTŘEBOVAT:

Soda 200g
Kyselina citrónová 100g
Sůl do koupele 100g
Olej 3 lžíce
Voda 3 lžíce
Tělový vonný olej 1-2 kapky
Parfémový olej 1-2 kapky
Formičky (třeba silikonové na led)

POSTUP:

Nejprve oddělíme suché a mokré suroviny, pomalu začneme mokré suroviny lít do těch suchých OPATRNĚ!!
Pokuste se o efekt mokrého písku, jednoduše to nesmí být moc mokré jinak to moc naběhne.
Potom to dejte do formiček a postupně po tenkých vrstvách přidávejte. 
Na závěr to stačí dát na minutku na topení, a pak už jen vyndat z formiček, ale opět OPATRNĚ!!
Dle své libosti to můžete zabalit a TADÁ, dáreček je na světě! 
Můžete ho dát jak pod stromeček, tak k narozeninám, tak i na sv. Valentýna. <3


My jsme je udělali modré. Mooooc se mi líbí!! Jen mě mrzí, že pro vás nemám fotky postupu... Pevně doufám, že se vám to povede stejně jako nám! :)
Kdyby jste chtěli, tak mi můžete napsat do komentáře jak se vám to povedlo :)

Annie


Lastest post : Nový blog?!
My Snapchat: annie13302
Write me an Email: Gmail

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda, když sem napíšete svůj názor, abych věděla co mám zlepšit! =) ♡