8. 3. 2017

OUTFIT - Long Skirt

Čauky!!!
Tak dnes přidávám druhý outfit...Počasí už sice tak krásné není, ale co se dá dělat. Dejte mi vědět zda se vám líbil sobotní i dnešní outfit! Moc to pro mě znamená! <3

Co by jste chtěli jako další post? Co by vás zajímalo?

Fakt už strašně moc chci léto! > <
Doufám, že alespoň na moje narozeniny bude teplo!! I když...zrovna v té době budu na lyžáku =D














Dnes přidávám naopak nesportovní outfit. Nedá se říct, že by byl elegantní, spíš na takově "Každodenní nošení", nebo alespoň já ho tak beru!

Podpatky - Maxim - cca. 1500,-Kč (sděděné po tetě)
Sukně - Tesco (F&F) - 359,-Kč (Akce - za nákup nad 500,-Kč dárek 125,-Kč)
Třičko - Lindex kids - 249,-Kč 
Bomber - H&M - 629,-Kč 
Kšiltovka - už mám stráááášně dlouo
Psaníčko - také už mám dost dlouho - cca. 1000,-Kč

Teď už můžu jen doufat, že přes týden bude opět hezčí počasí a budu moct fotit...Začalo mě to strašně bavit!! Snad to takhle půjde i dál!!!

xoxo Annie
My Snapchat: annie13302
Write me an Email: Gmail

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda, když sem napíšete svůj názor, abych věděla co mám zlepšit! =) ♡