9. 10. 2016

1. WEEK STORY

Ahojky! tak už tu máme konečně premiérový Week Story. Jak jste si mohli přečíst u předchozího článku o tomto tématu postů. Odkaz zde.👈
Předem bych se všem chtěla omluvit, že nemám žádné fotky, rozhodla jsem se až sobotu.😂😕


V pondělí jsem byla doma...byla jsem nemocná a měla jsem blokádu v zádech z předešlého týdne, u kterého jsem to přepískla se sportem. Nemohla jsem se téměř hýbat tak jsem zůstala doma.

V Úterý jsem také nebyla ve škole, protože to furt nepřestávalo. Takže z těchto dnů žádné fotky nemám😊😀.

Ve středu Jsem šla do školy, ale měla jsem omluvenku na tělocvik. Když jsem skončila, tak jsem jela do OC Nový Smíchov na Starbucks coffee☕. Cestou z metra jsem potkala u tramvají Veroniku Spurnou❤ (jestli ji neznáte tak rozklikněte odkaz). Bohužel hodně pospíchala, tak jsem se s ní nemohla vyfotit 😰😟😱... Tak jsem šla do Starbucks. Tam jsem si dala Latté s karamelem ...Ano vím, že je to předražené kafe, ale nikdo nemůže popřít, že je opravdu dobré❤👌😋. Navíc jsem tam byla poprvé. Když jsem čekala na vlak potkala jsem svou kamarádku se kterou půjdu v pondělí na koncert. Jsme trosku pokecaly😊...

Ve Čtvrtek jsem zaspala takže jsem to měla tip ťop👌... Ve škole chyběla moje spolužačka Eliška. (Mimochodem jsme ve třídě jen 3 holky) Takže jsem poznala spoustu lidí z nižších ročníků👭..Ale od oběda mě zase strašně začaly bolet záda.😭 Dojela jsem domu a chvíli jsem ležela a koukala na Tv.
Ve Čtvrtek mívám gymnastiku, ale kvůli zádům jsem nešla, protože bych to akorát zhoršila😕. Takže jsem uklízela pokoj (a jelikož jsem tak nepořádná tak jsem uklízela i v Neděli, ale k tomu se ještě dostanu)

Pátek byl celkem obyčejný. Vlastně to samé jako ve Čtvrtek😊, ale Eliška už byla ve škole.

V Sobotu jsem vstala v 11 hodin, ale pak jsem měla o to více práce...Po obědě jsem probrala svůj šatník, protože budu pár kousků prodávat na burze. Většina z vás mě zná a ví, kde bydlím, takže jestli chcete přijít tak je to příští sobotu (když tak napište na fb). A pak jsem zbytek zase uklízela😂.

V neděli jsem měla budík v 10 hodin a dělala jsem takové ty normální každotýdenní/měsíční povinnosti tipu uklízení, převlečení povlečení postele, přerovnání skříně....nic moc zajímavého...Pak jen k večeru se ještě stavil zbytek rodiny, protože se slavily narozeniny sestřenice. Tak jsme měli dorty a kafíčko. Doufám, že příští týden bude akčnější.😉

To je ode mě vše doufám, že se vám příspěvek líbil a že mě začnete odebírat (až bude 15 odběratelů tak přidám 5 nejdivnějších věcí, které dělám😊) a dodatečně se omlouvám za zpoždění

Annie

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda, když sem napíšete svůj názor, abych věděla co mám zlepšit! =) ♡