16. 10. 2016

2. WEEK STORY

Ahojky!👋😊
Tak tu máme konečně po týdnu nový post a je to opět WEEK STORY! Na předchozí story se můžete podívat zde👈. Přemýšlím, že bych začala přidávat víc příspěvků během týdne, aby tady nebyla nuda! Váš názor mi napište do komentářů😉(i když vím že nenapíšete ani Ň, ale co zkusit to můžu😢)


V Pondělí jsem šla normálně do školy, ale jako každý týden se mi ani trošku nechtěla. Do školy se těším jen na menšinu lidí tak 3😂. Normálně mám po škole kroužek Módního Návrhářství (Kurz kresby módní figury odkaz zde👈), ale protože jsme měli lístky na koncert skupiny Slza👍, tak jsem jednou vynechala. Šla jsem se svou bývalou spolužačkou/🔝kamarádkou❤, sestrou, její kamarádkou, s mým tátou a kamarádky mámou. Celkem početná skupina😂. Když jsme tam přijeli tak jsme viděli frontu přes 3 velké budovy a to jsme tam byli o 2 hodiny dřív. Tak jsme čekali a čekali. Když jsme se konečně dostali tak jsme se snažili najít co nejrychleji nějaké slušné místo...nakonec jsme byli lehce za podiem, ale bylo to top🔝🔝🔝. Bohužel koncert začal až o hodinku později, protože byl problém s elektřinou. Nakonec bylo vše 👌. Po koncertu byla asi půl hodinová fronta na autogramy, naštěstí kamarádky máma byla hned vepředu. Cestou zpět jsme se stavili jsme se v McDonaldu na pozdější večeři a dohodlo se, že u nás sestry kamarádka bude spát.




V Úterý jsem si na Tv udělala něco s palcem, takže fakt supeeer!😑 Navíc pak jsem měla ještě Beach Volejbal Takže bylo všechno "Eňo ňuňo"...Vlastně se v Úterý nic moc nestalo

😂

Ve Středu jsem málem nestihla klavír (odkaz zde), protože mi ujeli všechny autobusy, kterými jezdím. Naštěstí jsem to asi o 10 minut stihla. Kdyby někoho zajímalo co momentálně hraji atd. tak dokončuji  Ellie Golding - Burn (odkaz na YT zde)👈
a začínám  Katty Perry - Rise (odkaz na YT zde)👈

Ve Čtvrtek mívám gymnastiku, takže jsem se pochopitelně celý den protahovala rozcvičovala... a protože jsem se ještě doučovala provaz na levou nohu (jsem pravák) tak jsem celé odpoledne nedělala nic jiného😅. Zbývalo mi ještě pár centimetrů, což bylo divné, protože když jsem přišla do haly, tak už jsem ho dala na zem.

btw fotila sestra

V Pátek jsem měla volno, ale o to více uklízení...grrrrr.....😕😠😬

V Sobotu jsem musela vstávat v 8, protože jak jsem psala v minulém příspěvku (odkaz nahoře ), tak jsme měli burzu pakovali jsme se asi hodinu. Jela jsem s mamkou a se sestrou. Táta nám jen pomohl dát vše do auta. Začalo to v 10 a spolu s tetou vedle našeho stolu jsme vše rozkládali. Burza trvala 2 hodinky a za tu dobu jsme vydělali téměř tisícovku. No žádná sláva, ale co...Po obědě jsme musely se sestrou hrabat listí. Jelikož a protože máme celkem velkou zahradu a spousty stromů, tak nám to trvalo 4 HODINY!!😡😡

V Neděli jsem naopak spala až do 11😍, konečně jsem se za těch 14 dní vyspala. Vlastně jsem celé odpoledne dělala školu a psala sem...

Tak tohle je pro dnešek vše a já doufám, že jste si to užili, že se vám to líbilo, a že se těšíte na dalčí příspěvek. A příští týden se můžete těšit na "What is in my bag".
Annie

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda, když sem napíšete svůj názor, abych věděla co mám zlepšit! =) ♡