23. 10. 2016

3. WEEK STORY

Ahojky!
Tak tu máme další storku... Jak už jsem říkala v předchozím příspěvku, tak mám celý příští týden prázdniny, takže budu přidávat příspěvky jako o život a zkusím vám to vynahradit. Tak...ať to zase nezakecám...

Toto Pondělí nebylo tak mimořádné, jako to minulé, ale co se dá dělat, že? Po škole jsem jela jako vždycky na Smíchovké nádraží, odkud jezdím na muzeum ke kamarádky tátovi do práce, protože Návrhářství začíná až v 5 a mě škola končí ve 2 tak si vždycky stihnu dát kafíčko a někdy si udělat úkoly. Dnes ale začalo o půl hodiku dříve, abychom se mohli jít podívat do Apedu (obchod s látkami)
do velkého skladu. Bylo to tam vážně veliké, ale také drahé. No každopádně jsme si s naší lektorkou Terezou Otahalíkovou pouze řekli pár faktů o nich. Pak jsme šli do budovy, kde normálně míváme hodiny. Tentokrát jsme ale měli jen hodinu, protože jsme to trochu protáhly. Kreslily jsme podle předlohy z časopisů s pomocí mřížky, ale já jsem celou hodinu rýsovala. Takže jsem malovala až v neděli. Přidám i obrázek.

V Úterý jsem zase měla 8 hodin...jak já to nesnášim. Poslední 2 hodiny jsme měli tělocvik. Měli jsme asi hodinovou rozcvičku a pak jsme pro změnu hráli Florbal (hrajeme ho asi celý měsíc...je to děs). Já florbal přímo nesnáším, což neznámená, že je špatný, ale já ho neumím a nebaví mě. Pak jsem zase měla Beach Volejbal, ale jelikož jsem tak šikovná, tak jsem se 2x polila... A něco pozitivního...Koupila  jsem si speciální neoprénové botičky do písku. A na závěr dne jsem šla ještě hlídat.

Ve Středu mívám poslední šestou hodinu Sportovní hry (prostě kratší TV) a dělali jsme strašně postižené věci s obručemi. Radši nemluvit. No a pak jsem pospíchala domu, abych stihla klavír.

Ve Čtvrtek jsem měla celkem pohodu a ani špatné známky jsem nedostala...No prostě "chill". Po škole jsem šla do knihovny a začala jsem psát Tipy na zdravé svačinky. Určitě se koukněte. Je tam i pár informací o blogu...Na gymnastiku mě tentokrát odvezli známí od nás z vesnice. Jejich syn ve stejný čas chodí na parkur. Jinak nevím, jestli jsem to sem psala, ale chodíme do Jojo gymu v Dobřichovicích. Tentokrát jsme trénovali hlavně skoky...(pro gymnasty naprř. čertíka, nůžky...nic moc zajímavého). pak se mi ještě povedl rondát z kladiny. Na konec jsem ještě skočila "salto schylmo" a normální.

V Pátek jsem šla s mámou do BILLY, protože v sobotu u nás byli prarodiče, tak jsme chtěli něco upéct. A pak jsem  si zase musela uklidit pokoj...To bude prostě v úplně každém story. No tak už půjdem na Sobotu.

V Sobotu mě taťka vzbudil v 10 hodin (což je pro mě prostě brzo), takže mi trvalo další půl hodinu se dostat z postele. Musela jsem ješte roztřídit prádlo, aby se mohlo dát vyprat. A po obědě jsem mámě pomohla s pečením. Pekly jsme Cheescake a podle mě je ten náš proste TOP! Asi ve 4 přijeli. Cheescake se akorát dopekl, ale než vychladl, tak jsme si dali pár dortíků. (ano to je přesně ten příklad, kdy porušuji zdravou stravu). No tak jsme si tam tak povídali, ale pak se začalo pít. Já jsem samozřejmě nic neměla ve 14 si dovoluji něco málo jen na silvestr a to pod dohledem rodičů, takže jsem jela za kamarádkou, která bydlí asi 50 metů od nás.

V Neděli jsem se vyspala do fialova (prostě super barvička), protože jsem vstávala až v 11. Dala jsem si snídu a jelikož máme pár králíku (zakrslích, takže na pekáč rozhodně nepůjdou), kteří začali smrdět, tak potřebovali vyměnit podestýlku. Pak jsem si domalovala svůj slavný výtvor z pondělka a už byl konec dne...uteklo to rychle...Tady ho máte

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda, když sem napíšete svůj názor, abych věděla co mám zlepšit! =) ♡