24. 10. 2016

15 faktů o mně

Krásný večer!⛺🌒
Jak jsem slíbila, tak tento týden tu bude rušno😊👌...už jsem si připravila i témata...a na dnešek to bude něco o mně. Budou to takové fakty, které jsem doufám ještě nepsala.👇

1. Chodím na Základku (na gympl mě nikdy nikdo nedostane😤)

2. Do školy nenosím šaty ani sukně (ano puberta u kluků je něco strašného😂)

3. Nevadilo by mi, stát se částečnou modelkou😊 (ale nikdy bych nešla na nějakou takovou školu)

4. Toto ne můj 3. blog😁 (2 starší jsem už dávno odstranila)

5. Neskamarádím se jen tak s někým.😊

6. Jím jen kuřecí, ostatní pouze výjimečně něco jiného🐤🐥🐣🍗

7. O módu jsem se zajímala odjakživa❤👗

8. Narozeniny: 13.03. ryba ♓

9. Miluju nakupování😍❤ (hlavně s mamkou😘)

10. Strašně se bojím letadel✈, výšky a smrti..njn jsem trochu jiná😂

11. Oblíbené číslo: 2🔝

12. Oblíbená barva: šedá⬛

13. Mám fenku🐶, Yorki. Miluju❤😍

14. Když si napíšu nějaký plán nebo seznam, tak vždycky všechno zněním.😂

15. Přeji si mít vlastní značku😍. Levnou, stylovou a dostupnou😉...no uvidíme..😊

To je odemě vše. A už zítra vyjde další post!
Annie

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda, když sem napíšete svůj názor, abych věděla co mám zlepšit! =) ♡