17. 10. 2016

What is in my bag

Ahoj!
dnes jsem se rozhodla ,že na blog přidám příspěvek, který je užitečný snad každé dívce...a to je "What is in my bag"... Doufám, že se ti to bude líbit a že ti to pomůže.
Tak jdeme na to!😋👍

1. MOBIL📱
    Podle mě je úplně nejpotřebnější, ale samozřejmě se bez něj obejdeš. Já bez něj tedy nevycházím z     domu (pokud ho zrovna nezapomenu😂)


2.PENĚŽENKA👛/KLÍČE🔑
   Tady je to vlastně stejné...Rozhodně vždy zkontroluji jestli je mám.😀


3.KAPESNÍKY📘⬜
   Jelikož a protože začal podzim tak je snad každý druhý nemocný a zrovna já jsem mezi nimi.😷😞
   Téměř ob den je doplňuji. Mám vždy minimálně dva , kdybych zapomněla doplnit, což je u mě            velmi pravděpodobné...😜


4.SLUCHÁTKA🎧🎵
   Sice už to není tak potřebné, ale mě osobně je příjemnější jet v metru se sluchátkama a poslouchat      hudbu nebo se koukat na YT...▶


5.TAŠTIČKA "PRVNÍ POMOCI"👝
   Já ji sice moc často nenosím, ale spolužačka (🔝Eli❤) ji má naštěstí vždycky a už hodně krát nás to    zachránilo. Máme v ní náplasti, balzámy, hřeben a gumičky.👈


6.POWER BANKA🔋🔌
   Dokonce si někdy vezmu i power banku, což je pro mě záchranné lano, protože já jako "závislák"      na mobilu mám často už kolem oběda chabých 30%😬


7.ÚSMĚV😀
   Úsměv a dobrá nálada jsou základem dobrého dne, tak se nezapomeň usmívat!


To je ode mně je to dnes vše. Doufám, že jsem vám alespoň trošku poradila. Budu ráda za jakékoli sdílení i na Fb a budu se těšit na další příspěvek, který mimochodem vyjde ve čtvrtek.
Mějte všichni krásný víkend!
Annie

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda, když sem napíšete svůj názor, abych věděla co mám zlepšit! =) ♡