28. 10. 2016

Gymnastka... aneb mini tábor Jojo Gym

Krásný večer!
Jen tak mimo mísu...Halloween Tutorial se z blogu smazal. Nesmazala jsem ho já a je mi to líto.
Teď už ale k dnešnímu příspěvku. Jak jste si mohli přečíst z názvu, tak budu teď trávit spoustu času gymnastikou. S ní jsem začala toto září, ale už jsem uměla něco málo od mamky (dřív také chodila).
Chodím pravidelně každý čtvrtek od 18:30 do 19. Koná se to ve sportovní hale Jojo Gym v Dobřichovicích, o které bych vám teď něco málo řekla.

Sportovní centrum je otevřené od ledna 2016. Je přednostně pro gymnasty, ale najdete tu např. i baletní sál, nebo lezeckou stěnu. V gymnastické části centra najdete molitanovou jámu, odruženou podlahu a jiné. Také tu je kavárna, kde najdete opravdu výborné, ale drahé věci.

Ve Středu (26) a ve Čtvrtek (27) bylo v Jojo Gymu dvou denní gymnastické soustředění, ale rozhodně nebylo pouze pro gymnasty mohl přijít kdokoli ve věku od 5 do 13 let. Mě je sice 14, ale nebyl to vůbec problém. Ve Středu jsem zkoušeli hlavně salta do molitanu a skoky na kladině. Naučili jsem se spoustu nových věcí. A ve Čtvrtek jsme zkoušeli na bradlech, skony na trampolíně a přemety, ale mezi přesouváním na různé nářadí jsme posilovali. Strašně mě bolí celý člověk. Rozhodně neváhejte a jeďte se do haly podívat!

Jojo Gym:
Web page
Facebook page
Instagram

Na závěr jsem vám připravila pár fotek!





Doufám, že vám nevadí, že je tento příspěvek o něco kratší, ale kdybych na něco zapomněla, tak to dám do Week Story. To je odemě vše, přeji všem krásný víkend.
Annie

Official Facebook page
Official Instagram profile
My Snapchat: annie13302
Write me an Email: Gmail

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda, když sem napíšete svůj názor, abych věděla co mám zlepšit! =) ♡