30. 10. 2016

4. WEEK STORY

Krásný večer!
Tak tu máme opět Week Story! No...jelikož bylo tento týden volno, tak toho možná bude trošku více. Naše škola měla volno už od Pondělí, takže jsem měla trochu odpočinku navíc, ale rozhodně jsem se nenudila. Tak jdem na to...

V Pondělí jsem sice nemohla moc vyspávat, ale po dlouhé době jsem šla na koně. Aktivně jsem jezdila 8 let, ale kvůli škole je mám teď málo kdy. Koně jsem měla se soukromou trenérkou, se kterou jsem jezdila tak 5 let. Bylo to celkem dost drahé, jedna hodina vyšla na 500,-kč, takže to byl také jeden z mnoha důvodů. Šla jsem jezdit jen na 1 hodinu. Trenérka rozhodla, že půjdeme na vyjížďku, která byla trošku napínavá, protože jsme celkem dlouho nevěděli kde jsme. Naštěstí jsme pak našli cestu a potkali jsme stádo srnek asi 3m od nás. Po koních jsem měla hodinku na to se zcivilizovat, abych stihla návrhářství. To jsem stihla bez problémů a využila jsem toho, že nejdu do naší třídy a vzala jsem si své oblíbené šedé, uplé šaty z Terranovy. Přes to černý sofčelový přehoz/kabátek (mám po mamce) a k tomu slušivé tenisky od mé babičky z práce.




V Úterý jsem se vyspala do....šeda (oblíbená barva). Vzbudila jsem se až v půl 12. Takže jsem až do 3 lenošila. Ve 3 jsem se začala chystat na Volejbal, abych nic nezapomněla a měla všechno. Když jsem šla na bus tak jsem potkala sousedku. Zrovna jela za mojí spolužačkou (nojo svět je malý). V Autobusu jsem potkala kamarádku, kterou jste mohli vidět ve 2.Week Story, která se mnou chodí na Beach. Takže... SUPER!!!


Ve Středu a ve Čtvrtek jsem měla celé 2 dny již zmiňovaný tábor v Jojo Gym. Naštěstí jsem nic nezapomněla, takže celé 2 dny najdete v odkazu..................👆.........Tak se na to koukejte juknout!!

V Pátek jsem se totálně FLÁKALA!!!

V Sobotu jsem spala tak do 10... Nojo...musela jsem vstávat... Před obědem jsem trochu poklidila pokoj a dělala testy na nečisto. Po obědě (přesněji v půl 2) jsme jeli nakupovat. Nejdříve jsme se stavěly v Galerii v Butovicích, kde jsme koupili sestře věci na Halloweena a já si koupila Bubble Manii. Pak jsem se přesunuli do Metropole Zličín, kde jsem strávily 6 hodin. A to jsme navštívili snad jen 6 obchodů. No Rozhodně to nebylo levné. Řeknu vám bylo to několik tisíc, a když říkám několik, tak hodně. Nechci tady psát konkrétní částku...to se neříká... Na závěr jsme došli do Mekáče a daly si zaslouženou odměnu (která není vůbec zdravá). kousky, které jsem si koupila uvidíte v Haulu, který vyjde příští týden. Máte se na co těšit!



A na konec v Neděli jsem vstávala v půl 7!!!, protože jsem se rozhodla, že pojedu s mamkou na otočku na Šumavu (Horní Planá), kde máme půlku rodiny. Jely jsme se podívat za mojí prababičkou, která tento rok oslavila 93 narozeniny. S pratetou jsme si daly oběd a popovídaly jsme si. Pak jsme šli za 2. pratetou, kde byla i mámina sestřenice. No a sbalili jsme mou sestřenici, babičku (mamky mamku:D) A jeli jsme. Domu jsme se vrátily okolo 7, já si šla udělat školu, napsat tento post...









Toto je ode mě vše! Doufám, že jste nebyli naštvaní, jestli jste neměli prázdniny také už od Pondělka. Doufám, že se vám post líbil! Outfit dám až zítra....

Annie



Official Facebook page

Official Instagram profile
My Snapchat: annie13302
Write me an Email: Gmail

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda, když sem napíšete svůj názor, abych věděla co mám zlepšit! =) ♡