31. 10. 2016

Outfit (winter shopping)

Krásný večer!
Jak jsem slíbila, tak dnes přidávám outfit z nákupů, které proběhly tuto sobotu (více info ve Weeku). Tento outfit se v okamžiku stal mým oblíbeným. Jsem opravdu ráda, že jsem našla své velikosti. Prostě boží!!!! No...předem bych chtěla poděkovat za několik fotek Anne-Marie (Luv U❤). Některé fotky jsou ještě z neděle ze Šumavy, ale většina je z dneška. Fotily jsme je na Václaváku. Tak jdeme na to!!


Čepice - HaM - 249,-kč

Černý Bomber - HaM - 629,-kč


Flanelová košile - HaM - 529,-kč !!!Pánská!!!


Legíny - HaM - 199,-kč
Šála - New Yourker - 346,-kč


Zateplené Kotníčkové boty - HaM - 999,-kč
Shopper Taška - HaM - 599,-kč

Toto je ode mě vše! Doufám, že se outfit líbí, a že kvalita fotek neovlivní váš názor... Někdy přes týden vyjde "Haul za Říjen 2016", také mám v plánu začít novou pravidelnou sérii "Top 5" tak mi napište, jestli to má cenu, a jestli vás to zajímá.

Annie

Official Facebook page

Official Instagram profile
My Snapchat: annie13302
Write me an Email: Gmail

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda, když sem napíšete svůj názor, abych věděla co mám zlepšit! =) ♡