4. 11. 2016

HAUL - Říjen 2016

Ahojky!
Kdo mně sleduje na Snapchatu, nebo na Instagramu, tak určitě ví, že jsem byla včera s mamkou na nákupech. Konkrétněji, byly jsme v Metropole Zličín, kde jsme byly něco málo pod 6 hodin! A utratily jsme zhruba.....(to se neříká)...A rozhodně toho není málo. Sepsala jsem si všechny ceny, takže určitě bude u všeho všechno. Dlouho jsem si s mamkou nevyrazila, a asi nikdy jsem si to tak neužila. Vyrazili jsme něco málo po půl 2 a vrátili se v 8. No... nikdy bych nečekala, že to bude trvat tak dlouho, obzvlášť když jsme prošly jen pár obchodů. No už jsem se moc rozepsala. Tak jdeme na to!

Jako první jsme se stavily v H&M, kde jsme nakoupily celkem dost. Taky jsme se tam stavěly třikrát...

První kousek jste mohli vidět už v outfit postu z Pondělí. Jak už jsem psala, tak jsem si tento kousek opravdu oblíbila. Hodí se snad ke všemu...dobře, tak ne, ale k většině ano. Flanelová pánská košile - 569,-kč. Dlouho jsem nějakou sháněla, protože už jsem ze všech vyrostla?!! (No...I malí lidé rostou :D)  Jako další jsem si vybrala tohle šedé basic tričko s černými 3/4 rukávy. Když jsem odstřihávala cedulky, tak jsem narazila na par drobností (nitě a špatné švy) Radím vždy pořádně zkontrolovat!!! Stálo 199,-Kč
 Pak klasiku...Černých legínů není nikdy dost!



Pak tu mám svršky. první z H&M. Černý bomber sice není moc teplý, ale po delší době taky hřeje. V tom obchodě prostě nemohl zůstat <3!! Stál 629,-Kč. A tento šedý kabátek jme našli až na poslední chvíli v New Yorkeru...Chtěla jsem spíš Trenchcoat, ale ten byl o dost dražší a kousal...takže ne. Stál 1400,-Kč.



Samozřejmě jsem koupila i nějaké doplňky...Asi začnu čepicí z H&M. Je totálně boží! Stála 249,-Kč ,také už  jsem psala v outfit postu. Dále tu mám šálu z New Yorkeru (v levo), která je hrozně teplá, takže na tohle období přímo bomba! Stála mě 346,-Kč. A jako poslední je tu další šála (v pravo), ale tentokrát z H&M a to jen za 249,-Kč.




Nevím proč, ale pásekH&M za 149,-Kč. Já jsem musela poprosit  taťku aby mi dodělal pár dírek a to je to S...NO každopádně už je to v pořádku a moc ráda ho nosím. A za tu cenu to je prostě super!!!


Pak jste si také mohli všimnout mé nové koženkové Shopper tašky opět z H&M, která se mi opravdu zalíbila. Dokonce tak, že jsem ji začala nosit do školy. No prostě topovka!!! Stála 599,-Kč což podle mě není vůbec špatné!




A těd jsou na řadě boty! Koupila jsem dvoje. Jedny kotníčkové tenysky se vzorem hadí kůže u mé babičky v práci (Zdravotnické potřeby). A druhé jsou kotníčkové jak já říkám "pérka" opět z H&M. Nemůžu si je vynachválit jsou moc pohodlné, teplé a praktické. Hodí se úplně ke všemu! Stály 999,-Kč.



Na závěr bych se chtěla omluvit, že jsem opět nestihla Haul vydat včas... Byla jsem opravdu mrtvá, protože jsem byla reprezentovat školu...pak gymnastika...no prostě bych psala samé blbosti...
Uvidím kolik příspěvků do konce týdne vydám, ale Week bude určitě!

Annie


Official Facebook page

Official Instagram profile
My Snapchat: annie13302
Write me an Email: Gmail

2 komentáře:

  1. Myslim si, ze vetsina z kousku obleceni se da sehnat levneji. Ano jsou pekne, ale dost drahe. Radeji se poohlednu po vice obchodech kvuli jednomu kousku, ale ve vysledku za nej nedam takovych penez..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já samozřejmě vim, ale mě padnoe tak 5% z toho co potřebuju/chci, takže u mě nejde moc vybírat...😊

      Vymazat

Budu moc ráda, když sem napíšete svůj názor, abych věděla co mám zlepšit! =) ♡